• Mistrzostwa Cheerleaders

KLASA III D

Uczniowie naszej klasy są wyjątkowo ze sobą zżyci. Wspólnie tworzymy ciepły, rodzinny klimat. Pomagamy sobie i wspieramy się zarówno w nauce, jak i w życiu prywatnym. Nasza klasa nie ogranicza się tylko do budynku szkoły, lecz wykracza poza nią. Spędzamy ze sobą wiele czasu. Mimo tego, że lubimy szkołę, to wyznajemy pewną weekendową zasadę: za odrabianie lekcji bierzemy się zawsze dopiero w niedzielę wieczorem.

WYDARZENIA Z ŻYCIA KLASY

KLASA I

05.09.2014- Integracyjna wycieczka rowerowa
Już na początku roku szkolnego, 5 września wybraliśmy się na wycieczkę rowerową do Jerzysk. Tam odwiedziliśmy pomnik powstały ku czci żołnierzy poległych w walce z hitlerowskim okupantem w sierpniu 1944 roku oraz zapaliliśmy symboliczny znicz. Następnie udaliśmy się na ognisko, a tam towrzyszyło nam wiele zabaw integracyjnych. Ta wycieczka na długo zostanie w naszej pamięci.

03.10.2014- Przygotowania do Jubileuszu
Z związku z Jubileuszem 70-lecia naszego Liceum wszyscy chętnie pomagaliśmy w przygotowaniach szkoły do tego święta. W piątek, 3 października zostaliśmy po lekcjach, aby posprzątać teren szkoły. W tym dniu wcale nie smuciliśmy się faktem, że musieliśmy zostać po lekcjach. Przez cały czas towarzyszyły nam uśmiechy na ustach, a wygłupom nie było końca!

11.10.2014- Jubileusz 70-lecia naszego Liceum
11 pażdziernika 2014 roku nasza szkoła obchodziła swoje 70-lecie. Uroczystość rozpoczęła się mszą świętą celebrowaną przez ks. biskupa Tadeusza Pikusa. Na hali sportowej odbyła się część artystycza przygotowana przez uczniów naszego LO. Nie zabrakło na niej wielu ważnych gości. Nasza klasa czynnie brała udział w tym święcie zaczynając od przygotowania szkoły do jubileuszu, poprzez śpiew w chórze, a kończąc na pomaganiu w kawiarence szkolnej przygotowanej na tą uroczystość. Goście byli bardzo mile zaskoczeni naszym przygotowaniem.

Fot: Katarzyna Politowska

14.10.2014- Dzień Nauczyciela, Ślubowanie klas pierwszych
We wtorek, 14 października 2014 r. uczniowie klas pierwszych złożyli uroczyste ślubowanie na Sztandar Szkoły. Tym samym oficjalnie zostali włączeni do grona uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie. Następnie odbyła się akademia z okazji święta Komisji Edukacji Narodowej.  Na koniec każda z klas pierwszych naszej szkoły zaprezentowała się przed innymi. W tej grupie byliśmy również my.

08.11.2014- wycieczka do Warszawy
 Dnia 8 listopada 2014 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechała na nią cała nasza klasa. Zwiedziliśmy jedne z ciekawszych miejsc w stolicy, które przykuwają uwagę turystów. Na początku odwiedziliśmy Planetarium w Centrum Nauki Kopernik, gdzie na sferycnym ekranie obejrzeliśmy pokaz nieba, a także projekcję filmową. To było dla nas niezwykłe przeżycie. Następnie udaliśmy się do Muzeum Narodowego, a tam podziwialiśmy wspaniałe obrazy. Na koniec odwiedziliśmy kino, gdzie obejrzeliśmy film Miasto 44, który zmienił nasz sposób patrzenia na historię Naszego Kraju i na długo utkwił w naszej pamięci.

11.11.2014-  uroczystości 11 listopada
W tym roku uroczystości 11 listopada 2014r. w Łochowie obchodziliśmy wyjątkowo szczególnie. Po uroczystej Mszy Świętej, którą sprawował Biskup, w parku ,,Dębinka''  dokonane zostało odsłonięcie i poświęcenie pomnika Ignacego Jana Paderewskiego.
Nie mogło nas tam zabraknąć. Nasza klasa uczestniczyła w tym niezwykłym święcie. Przy akompaniamencie fortepianu, na którym grał ks. Marek Wróbel uczniowie naszej klasy odśpiewali wraz z mieszkańcami Łochowa wiele pieśni patrotycznych.

19.12.2014- Wigilia klasowa, Jasełka
Dzień 19 grudnia był ostatnim naszym dniem spędzonym w szkole przed przerwą świąteczną. W związku z tym odbyły się Jasełka, w których nasza klasa licznie brała udział. Po akademii wszyscy zebraliśmy się w klasie, aby wspólnie podzielić się opłatkiem, składając przy tym życzenia. Następnie wspólnie zasiedliśmy do przygotowanych przez nas potraw Wigilijnych. Towarzyszyły nam kolędy, a na naszych twarzach promieniały szczere uśmiechy. Na koniec wszyscy ze łzami w oczach opuściliśmy mury naszej szkoły, aby już niedługo po Świętach z powrotem do niej wrócić.

20.03.2015- Rekolekcje, Droga Krzyżowa
W tym roku rekolekcje w naszej szkole obchodziliśmy wyjątkowo szczególnie. Dnia 20 marca 2015 roku nasza klasa przedstawiła Drogę Krzyżową przygotowaną pod opieką Księdza Łukasza Skarżyńskiego. Bardzo pilnie przygotowywaliśmy się do tego i każdą wolną chwilę poświęcaliśmy na próby. Pomimo, że Droga Krzyżowa była w postaci pantomimy, a jedynymi słowami jakie były wypowiadane to komentarze Księdza, to w wielu oczach uczniów, a także nauczycieli błyszczały łzy a na twarzach widniało wzruszenie.

26.03.2015- wycieczka do Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dnia 26 marca 2015 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Dziewięć osób z naszej klasy wzięło w niej udział. Odwiedziliśmy Teatr Wielki- Operę Narodową. Uczestniczyliśmy w spektaklu ,,Madame Butterfly''. Jest to tragedia japońska w trzech aktach. Było dla nas niezwykłe przeżycie. Obcowanie ze sztuką i kulturą jest dla nas bardzo rozwijające i mamy nadzieję, że takich wycieczek będzie więcej.

16.04.2015- wycieczka do Warszawy
Tego dnia wybraliśmy się na wycieczkę historyczną do Warszawy z Panem Laskowskim- Nauczycielem historii. Odwiedziliśmy takie miejsca jak: Mauzoleum Walki i Męczeństwa, Muzeum Więzienia Pawiak, a także ul. Chłodną, na której była kiedyś kładka łącząca Małe i Duże Getto. Dzisiaj kładka nie istnieje. Zadbano jednak o upamiętnienie tego miejsca poprzez postawienie ,, Kładki pamięci''- instalacji składającej się się z dwóch par wysokich metalowych słupów, połączonych w górze światłowodami. Ostatnim punktem naszej wycieczki był I Zbór Kościoła Chrześcijan Baptystów. Każde z odwiedzonych miejsc wywarło na nas duży wpływ i przybliżyło nam historię Polski. To była bardzo udana i wartościowa wycieczka.

25.04.2015- wycieczka na Giełdę Papierów Wartościowych
Dnia 25 kwietnia nasza klasa wybrała się na wycieczkę do Warszawy. Tego dnia odwiedziliśmy Giełdę Papierów Wartościowych, gdzie dowiedzieliśmy się bardzo wielu rzeczy, które mogą nam się przydać w życiu dorosłym. Wysłuchaliśmy tam ciekawych wykładów przewodnika, a także obejrzeliśmy film opowiadający jak inwestować na GPW. Następnie udaliśmy się do kina, gdzie obejrzeliśmy film pt.: ,,Zbuntowana''. Bardzo podobała nam się ta wycieczka.

18.06.2015- 2-dniowa wycieczka do Broku
18 czerwca, po wystawieniu ocen postanowiliśmy wybrać się na 2-dniową wycieczkę do Broku na park linowy. Kiedy przyjechaliśmy na miejsce pogoda nam dopisywała. Od razu po zakwaterowaniu w domkach wybraliśmy się na park linowy. Nie brakowało adrenaliny, pomimo, że strach nam towarzyszył, to gdy przeszliśmy tor, chcieliśmy znowu na niego wracać. Następnie instruktorzy parku linowego zapewnili nam niesamowite gry i zabawy. Śmiech towarzyszył nam przez cały czas. Na obiekcie znajdowało się wiele atrakcji z których mogliśmy korzystać w wolnych chwilach, np. plac zabaw, boisko do gry w piłkę nożną oraz siatkówkę. Wieczorem zasiedliśmy przy ognisku, po zjedzeniu kiełbasek przyszedł czas na dalszą część zabaw z instruktorami, gdy już byliśmy zmęczeni postanowiliśmy ogrzać się i śpiewając piosenki przy akompaniamencie gitary do późnej godziny. To była najlepsza wycieczka jaką pamiętamy. Świetnie zakończyliśmy ten rok szkolny. Mamy nadzieję, że kiedyś tam wrócimy.

KLASA II

15.10.2015- wycieczka do Warszawy
 Dnia 15 października 2015 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Na początku zwiedziliśmy Łazienki Królewskie. Jest to miejsce warto zobaczenia, gdyż są tam wspaniałe widoki, piękne budowle, a wszystko to otoczone zadbaną zielenią. Następnie udaliśmy się na Niewidzialną Wystawę, która była dla nas niesamowitym przeżyciem. Mogliśmy doświadczyć co czują osoby niewidome. To miejsce skłania do głębokich refleksji. Na koniec odwiedziliśmy kino, gdzie obejrzeliśmy film ,,Marsjanin'', który bardzo nam się podobał. Ta wycieczka była bardzo udaną.